فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟
ارسال شده در سه شنبه 30 مهر 1398برچسب:, - 14:24

فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

فلزیاب تصویری

فلزیاب ها را در حالت کلی می توان به فلزیاب تصویری و فلزیاب ساده دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اما نکته اینجاست که کدام یک از فلزیاب ها مناسب خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت فلزیاب های تصویری و ساده از هر نظر با یکدیگر متفاوت هستند و باید پس از بررسی های دقیق بتوانید ویژگی های فلزیاب مورد نظر را بدانید. فلزیاب های تصویری همانطور که از نام آن پیداست یک تصویر نمایشگر خواهد داشت. البته منظور از صفحه نمایشگر صفحه ای بزرگ نیست و این تصویر بین 4 الی 8 اینچ متغیر می باشد. فلزیاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری را می توانید در انواع مارک های مختلف مشاهده نمایید که این تفاوت در مارک های دستگاه فلزیاب در نوع کارایی آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل باید در انتخاب و خرید فلزیاب مورد نظر نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید. فلزیاب های تصویری پیشرفته ترین نوع فلزیاب ها هستند که در این مدل ها تنها یک دسته و یک صفحه نمایشگر و همچنین یک مدار الکتریکی که بر روی آن مغناطیس جریان دارد به شما تحویل داده خواهد شد و با نصب کردن این موارد بر روی میله و دسته می توانید از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری

بسیاری این سوال را دارند که فلزیاب تصویری چه تفاوت هایی با فلزیاب های دستی و معمولی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: فلزیاب تصویری به دلیل اینکه تمامی موارد را می تواند بر روی صفحه نمایشگر خود به تصویر بکشد بسیار حرفه ای تر از فلزیاب های معمولی خواهد بود و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. باید توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند در سریع ترین زمان از آن استفاده نمایند. استفاده کردن از فلزیاب تصویری نیاز به علم خاصی نداشته و تنها با چرخاندن آن در محل مورد نظر می توانید محل فلز را بیابید. یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب های تصویری را می توان امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی دانست. چرا که این دستگاه می تواند ریز و کوچک ترین قطعه فلزی را به درستی تشخیص داده و محل دقیق آن را بدون هیچ گونه اشتباهی اعلام نماید. برخی از فلزیاب های تصویری تصویری مجازی از فضا را به شما ارائه می دهند و برخی مدل های آن به صورت لکه رنگ هستند که از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه ها می توان به نمایش دادن انواع اقسام فلزات اشاره نمود. به این معنی که علاوه بر اینکه می تواند نوع جنس فلز را معلوم نماید خواهد توانست چندین فلزی که در کنار هم قرار گرفته اند را با ذکر اندازه و جنس و همچنین تعداد دقیق برایتان ارائه نماید. استفاده کردن از این نوع فلزیاب ها به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

دستگاه طلایاب چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟

 

دستگاه طلایاب را می توان از جمله مهمترین ابزارآلاتی دانست که بسیاری از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه های طلایاب مزایای بسیاری داشته و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. توجه کنید که استفاده کردن از دستگاه های طلایاب ساده بوده و تنها کافی است آن را در دست داشته باشید. همانطورکه از نام آن پیداست این دستگاه به جهت یافتن و کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را دارد که بتواند کوچکترین طلا را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز می توان آن را با دقت ترین دستگاه در تشخیص این مورد دانست. چرا که برخی مدل های پیشرفته دستگاه طلایاب می تواند محل دقیق و همچنین اندازه دقیق طلا را مجسم نموده و به شما اعلام نماید. این دستگاه ها در انواع اندازه های مختلف و همچنین مدل های متفاوتی عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمانی که آن را خریداری می کنید به صورت جدا از هم خواهد بود و پس از باز کردن آن باید تمامی قطعات را به یکدیگر متصل نمایید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند شما را در این مسیر کمک نماید که حتما آن را به صورت صحیح وصل نمایید. چرا که کوچکترین اشتباه می تواند سبب اختلال در عملکرد طلایاب شود.

دستگاه طلایاب ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای استفاده با ارزش تر می کند. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به کم وزن بودن آن اشاره نمود. البته با اینکه نمی توان وزن دقیقی برای این دستگاه به دلیل تنوع مدلی آن در نظر گرفت اما در حالت کلی باید گفت که دستگاه طلایاب وزن ایده آلی داشته و به راحتی امکان حمل آن وجود دارد. به همین دلیل نیز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های مدل های پیشرفته تر دستگاه های فلزیاب را می توان تشخیص محل دقیق طلا دانست. به گونه ای که می تواند بدون یک سانتی متر اشتباه محل دقیق آن را مشخص نماید. چرا که گرفتن فرکانس در دستگاه های پیشرفته با سایر دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و می تواند به خوبی محل دقیق فرکانس را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز از دستگاه طلایاب در مراکز متعددی استفاده می شود. البته مهمترین استفاده این دستگاه دولتی خواهد بود. چرا که از آن جهت کشف معادن طلا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بی شک می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه باشد. اما بسیاری این دستگاه را جهت دفینه یابی استفاده می نمایند و طلایاب در این مسیر کمک بسزایی برای بسیاری از این افراد داشته است. توجه داشته باشید که با خرید دستگاه طلایاب می توانید کوچکترین فلزی که جنس آن از طلا باشد را تشخیص دهید. البته خرید آن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. قابلیت استفاده از آن در خانه نیز وجود داشته و می توانید طلای گم شده خود را به سادگی بیابید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://metaldetectortiwa.ir/

 


نويسنده مدیر

 


ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99
ارسال شده در چهار شنبه 24 مهر 1398برچسب:, - 12:25

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است . هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است . توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 98

توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود . بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید . پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 97

توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند. همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.


نويسنده مدیر

 


وکیل دادگستری و اخلاق حرفه ای قسمت دوم
ارسال شده در پنج شنبه 18 مهر 1398برچسب:, - 9:35

وکیل دادگستری و اخلاق حرفه ای قسمت دوم

این مقاله در ادامه مطلب وکیل دادگستری و اخلاق حرفه ای قسمت اول نگارش شده است:

 

زبان بدن،کتاب زبان بدن،زبان بدن تخصصیوکیل دادگستری و اخلاق حرفه ای قسمت دوم

جالب اینکه ریاست دادگاه نیز موارد اعلام شده را ـ که کتبی و طی لایحه هم بوده ـ رد کرده و مخالفت خود را با این دیدگاه و این روش کار اعلام نموده است . که البته از قاضی فهیم و متقی و دانشمند جز این انتظاری نیست .  همکار و راوی ماجرا ، نام وکیلی را که چنین برخوردی داشته ، فاش نکرده است . ( و حق همکاری نیز جز این نیست ـ حتی در مورد همکاری که خود حقوق و حدود صنفی را رعایت نمی کند و چه بسا دردرون خویش احساس وابستگی به صنف را نداشته باشد ) اما ما ذکراین مختصر را لازم دانستیم تا اگر ، خدای ناکرده ، کسان دیگری هم با این ذهنیت و دیدگاه در بین ما هستند ، به خود آیند و بدانند که جامعه وکالت ، همچون دریا است و ناخالصی ها را از خود به دور می افکند .  سخن آخر این که هیچ فرد یا جامعه یا ملتی با خوار و ذلیل کردن خود و سر در گریبان فرو بردن و خضوع و خشوع بی جا کردن ، به عزت و بزرگی نرسیده است و هرگز هم نخواهد رسید.  بله ، وظیفه وکیل این است که احترام دادگاه را ـ حتی به گونه ای اغراق آمیز ـ حفظ کند اما این حالتی دو جانبه است : مضافا اینکه تکریم و بزرگ داشتن محکمه با ترذیل و تحقیر خود ( و بدتر از آن ـ حرفه وصنف خود ) ملازمه ندارد . در خانه اگر کس است یک حرف بس است . 


  * حفظ حرمت حق دفاع  پنج ـ قبول داریم که همه مردم در دادگاهها حق دفاع دارند وپذیرفته ایم که این حق عام و مطلق است . ( فراموش نکنیم که اصل۳۵ قانون اساسی، برخلاف برخی اصول دیگر ـ که در آنها عدول از موارد مندرج در اصل »به حکم قانون یا به موجب قانون  و بالاخره بر این اعتقادیم که تکلیف و وظیفه وکیل دادگستری دفاع از موکلین است بدون توجه به موضع طبقاتی ، نژاد ، مسلک ، دین ، مذهب ، سابقه ، تحصیلات و سایر مشخصات آنها .  آری ، ممکن است وکیلی با توجه به سن و سابقه و وضعیت عصبی وتوش و توان و وقت و تخصص خود برخی دعاوی را نپذیرد ، لکن این مسئله به عنوان یک اصل و قاعده قابل طرح نیست .  به این ترتیب چه توجیهی وجود دارد برای عمل همکار محترمی که وقتی موضع دفاعی موکل خود را ضعیف و مبانی استدلاتش را سست میبیند خطاب به وکیل طرف ، با تعریض و یا حتی تعرض میگوید :  آیا میدانید موکل شما کیست ؟ آیا از سوابق موکل خود اطلاع دارید ؟ چرا دعوای یک طاغوتی را پذیرفته اید ؟ چرا وکیل یک . . . شده اید ؟ ( منتسب کردن طرف دعوی به یک فرقه مذهبی یا گروه سیاسی و امثالهم ) . ؟  ارگان های انتظامی و اطلاعاتی و قضائی ایران به کار خود تسلط کامل دارند و وظایفشان را آنچنانکه باید انجام می دهند . بنابراین کسی که در ایران زندگی و کار میکند ، حتی اگر تحت تعقیب و یا بموجب قرار قانونی آزاد باشد ، از جهات دیگر مصون از تعرض است از طرفی در شان وکیل نیست که به تفتیش عقاید و افشاء سوابق مردم ـ آنهم درمقام مقدس دفاع ـ بپردازد .  فراموش نکنیم که حتی متهمین به اقدام علیه حکومت جمهوری اسلامی ایران و جاسوسان و محاربین و بغاه ـ بموجب قوانین همین جمهوری ـ حق دفاع دارند . بنابراین اگر ما با طرح اتهامات یا صفات موکل متعرض وکیل شویم بدون تردید دست به کاری زده ایم که از نظراخلاقی مذموم و ناپسند و از جهت انتظامی قابل تعقیب و مجازات است .   

۶۶۹۱۹۷-۴۳۴۶۳۹


* دفاع از صنف  شش ـ صاحبان مشاغل و حرف گوناگون را اتحادیه صنفی ایشان به هم می پیوندد . این پیوند صرفا نوعی وابستگی اعتباری است . زیرااین افراد ، جز در موارد استثنائی و نادر ، مثلا در زمان انتخابات صنفی یا تشییع جنازه و ختم آحاد صنف ، با یکدیگر تماس وبرخوردی ندارند . همه آنها با مشتریان و ارباب رجوع در تماس هستند ، بدون اینکه این امر مستلزم روبرو شدن ایشان با یکدیگرباشد . نتیجه این است که وابستگان گروههای صنفی ای که حرفهایشان جنبه فرهنگی و اجتماعی ندارد از اوضاع و احوال وویژگیهای اخلاقی و خصوصیات خانوادگی و رفتاری یکدیگرآگاهی اندکی دارند و لاجرم عملا این فرصت و موقعیت را که درمجامع و محافل صنفی ( یا حتی خانوادگی ) به بحث و فحص دراطراف وضعیت همکارانشان بپردازند ، کمتر بدست می آورند .  این امر حتی در مورد برخی حرف دارای جنبه های فرهنگی واجتماعی ـ نظیر قضاوت و پزشکی ـ کم و بیش صادق است . یعنی شاغلان این مشاغل ، ارتباطات اجتماعی وسیع ندارند و لاجرم شناختشان نسبت به همکاران در حد چند یا چندین نفر است ( نه بیشتر ) .  در عالم وکالت چنین نیست . وکیل دادگستری از یک سو مرجوع الیه موکل خویش است و از دیگر سو با طرف دعوی و احیانا وکیل او ( اگر وکیل داشته باشد ) و قضات محاکم و کارمندان دفتری تماس دارد .  همچنین وکیل در بسیاری موارد طرف مشاوره کسانی قرار می گیردو متعاقبا تماس و مذاکره با دیگر کسان را ـ که موضوع مشاوره به آنها مربوط میشود ـ لازم و ضروری می یابد و سپس مشخص می شود که افراد اخیر هم وکیل یا وکلائی دارند که لاجرم در ماجرا دخالت خواهند کرد و ناچار گفتگو با ایشان امری ناگزیر خواهد بود . پس اقتضای شغل وکالت این است که وکلا خواه ناخواه با یکدیگر تماس داشته باشند و در عین حال از طریق موکلین و طرفهای مشاوره ودادگاهها و دفاتر محاکم از افعال و اقوال و منش و ویژگیهای یکدیگرآگاه شوند .  از این رو است که وکلای حرفهای ـ یعنی گروهی از وکلا که عملا بهکار وکالت اشتغال دارند و البته تعدادشان به نسبت کسانی که فقط پروانه وکالت دارند و از عنوان وکیل استفاده می کنند چندان زیاد نیست .

معمولا از ویژگیهای یکدیگر اطلاعات زیادی دارند و به عبارت دیگریکدیگر را خوب می شناسند . آنچه محل بحث است نحوه و زمان ومکان طرح و افشای این اطلاعات است زیرا گفته اند که «احترام امامزاده با متولی است» . هر یک از ما به سهم خود متولی »پدیدهوکالت« و »نهاد وکالت دادگستری« هستیم . بنابراین :  اولا ـ آنجا که پای قداست و حرمت حرفه در میان است و لزوم طرد افراد ناپاک و فاسد از جامعه وکالت ایجاب می کند ، یعنی وقتی مساله نحوه عمل منفی و ناسالم وکیل در امورحرفه ای و تخصصی مطرح است ، بدیهی است که افشای خصوصیات منفی و ضعف های اخلاقی همکاران تا جایی که به امور وکالتی و حرفه ای مربوط میشود ، البته بصورت اعلام تخلف ، یا حتی اعلام جرم ـ علنی و آشکار ( و نه بهشکل »چغلی یا نامه نگاری بدون امضا به مراجع واشخاصی که ـ لااقل در اولویت اول ـ مرجع دریافت اینگونه اعلامات نیستند ) ـ پسندیده و مستحسن ، بلکه بایسته و واجب است .  ثانیا ـ وقتی که ویژگیهای منفی اخلاقی و نقاط ضعف همکاران درمسائل مربوط به زندگی خصوصی ایشان مطرح است ، پرده پوشی و رازداری و احتراز از تجسس و اجتناب ازاشاعه ناروائیها واجب است .  آیا واقعا اینکه فلان همکار به مصرف فلان ماده یا مایع علاقهمند است یا همسران متعدد دارد یا به فلان روشفکری یاگروه سیاسی علاقهمند یا وابسته است یا ثروت بسیار اندوخته یا با فلان فرد یا افراد حشر و نشر دارد و . . . به ما مربوط است ؟  تردیدی نیست که انسان عاقل از کلیه اطلاعات خود برای تنظیم روابطش با عالم خارج استفاده می کند ، لکن مطرح کردن و علنی ساختن این اطلاعات ( آنجا که جنبه منفی دارد ) از فرهیختگان و فرزانگان پذیرفته نیست . علی الخصوص وقتی که موضوع این اطلاعات افراد خودی وهمکاران باشند .  ثالثا ـ فراموش نکنیم که صنف ما ـ به این علت که بسیاری شغل وکالت را موقعیت اجتماعی ممتازی می پندارند ، که در عین حال زاینده درآمد و ثروت سهل الوصول و بی دردسر است    ( و چه پندار باطلی ، زیرا مورد اول در کشور ما اگر بالقوه مصداق داشته باشد ، بالفعل منتفی است و مورد دوم هم دراذهان عوام ـ و متاسفانه بعضی از خواص ـ مصداق دارد نه در عالم واقع ) محسود و مالا آسیب پذیر است بنابراین بازگو کردن ضعفها و کاستی های همکاران نزد اغیار باعث ایجاد ذهنیت منفی نسبت به کل آحاد صنف در اجتماع می شود که این به نفع هیچ کس نیست .  حق این است که بگوییم تعداد افراد منحرف و فاسد در میان وکلا ، با توجه به شمار ایشان ، بطور نسبی از منحرفین سایر صنوف و گروه ها ( حتی صنوفی که تقوی و سلامت نفس اقتضای ذات و شرط لازم برای انتساب به آنها است ) بسیار کمتر است .  از این رو برما است که نه تنها با منتقدین و عیب جویان ـ اغلب بی انصاف ـ همکاران مان هم آوا نشویم ، بلکه در برابر این خرده گیران به دفاع  و حتی حمله متقابل بپردازیم و به اغیار مجال یاوه گوئی ندهیم .  وکلا خانوادهای هستند که ـ اگر هم اختلافی با هم دارند ـ به خودشان مربوط است و باید در داخل خانواده حل شود . دیگران را باایشان کاری و به این حریم راهی نباید باشد .  

زبان بدن وکیل،وکالت،کتاب زبان بدنوکیل دادگستری و اخلاق حرفه ای قسمت دوم


 * ۲ – جنگ اول به از صلح آخر ( ضرب المثل فارسی )  ماده ۴۵ قانون وکالت مقرر میدارد :  وکلا باید اثر قانونی عدم پیشرفت دعوی موکل را در اموری که نسبت به آن قبول وکالت می نمایند اعم از امور حقوقی و جزائی مخصوصا در اقامه دعوی جزائی و دعاوی جعل و اعسار قبل از تنظیم قرارداد حق الوکاله به موکل خاطرنشان نمایند .  مراتب تفهیم مطالب موضوع این ماده به موکل ، ذیل وکالت نامه های فرم کانون وکلا تصریح گشته و اقدام موکل به امضا وکالت نامه ظهور درآن دارد که این موارد دقیقا به وی تفهیم شده است .  علیرغم این موضوع بسیار شنیده می شود که موکلین ادعا می کنند وکلای ایشان دعوایی غیر از آنچه ایشان خواسته اند طرح و یا حقایق موضوع را به نحوی جز آنکه ایشان گفته اند ، بیان کرده اند . همچنین گاه شنیده می شود افرادی مدعی هستند وکیل شان اثر عدم پیشرفت کار را به ایشان دقیقا تفهیم نکرده و یا روشن ننموده دعوی چقدر طول خواهدکشید . حالت بدتر آن است که موکل مدعی شود وکیل به او وعده موفقیت حتمی در دعوی حقوقی یا برائت صد در صد در محاکمه کیفری را داده است .  دفاع در مقابل این ادعاها با استناد به عبارات مندرج در ذیل وکالت نامه ها ، اصولا ، میسور است . لکن در بسیاری از موارد با این عذریا توجیه موکل که : »بیسواد هستم ، »فارسی نمی دانم ، »من که وارد به این امور نیستم ، »وکالتنامه را دادند من هم نخوانده امضا کردم ، مواجه می شویم .  قضیه وقتی حادتر میشود که موکل مثلا ادعای جعل با تعیین جاعل یا طرح شکایت کلاهبرداری علیه طرف یا نسبت دادن سایر جرائم مهم را به طرف مقابل ، کلا و صرفا ناشی از ابتکار و تصمیم وکیل خود اعلام می کند و یا حتی تا آنجا پیش می رود که ادعا می کند از جعلی بودن مستند دعوی خود بی خبر است و سند مذکور را وکیل تهیه و جعل کرده، وجود مواردی از اینگونه ایجاب می کند که کانون وکلا ضمن تجهیز و تقویت دادسرا و دادگاه انتظامی خود به منظور برخورد با وکلای متخلف و حمایت از مردم در قبال ایشان ، تدابیری هم جهت حمایت از وکلا در مقابل حملات بی مورد و بعضا ناجوانمردانه ای که به ایشان می شود بیندیشد. 

به عنوان قدم اول در این راه ، چند سال پیش »فرم تحقیق از موکل  شاید در خصوص این فرم دو نکته قابل ذکر باشد : 

۱ ـ ممکن است برخی از همکاران ( و به ویژه همکاران جوان ما ) بگویند با تاکید بر عدم امکان تضمین نتیجه و مدت دادرسی ، موکلین ازتفویض وکالت منصرف خواهند شد . خواهیم گفت : همانطور که وکیل فقط دعوایی را باید بپذیرد که احتمال پیشرفت آن بیش از پنجاه درصد باشد و بنابراین پذیرش دعوایی با احتمال پیشرفتی کمتر از این اصولا درست نیست و در دراز مدت به شهرت حرفه ای وکیل لطمه خواهد زد ، پذیرش دعاوی با تضمین نتیجه نیز ـ صرفنظر از اینکه از جهت اخلاقی مذموم و از نظر قانونی و انتظامی موجب مسئولیت است ، و موجب چنان فشار عصبی و اضطرابی می شود که معادل مالی ندارد ـ اصولا درشان و درخور وکیل دادگستری نیست و اقدامی است شایسته کارچاق کن ها و کلاهبرداران . 

۲ ـ ممکن است دورنگری و وسواسی که در تهیه این فرم اعمال شده ، به نظر بعضی از همکاران غیر عادی جلوه کند . لذا متذکر میشویم که هر یک از این دقتها و دوراندیشی ها ناشی از یک مصداق و موردعملی است که در دادسرای انتظامی یا دادسرای عمومی و یا محافل تخصصی و حرفه ای سابقه دارد و یا مطرح شده است . 
  * فرم تحقیق از موکل  به تاریخ . . . . . . . . . . . آقای/خانم . . . . . . . . . . . . فرزند . . . . . . . . . . به شناسنامه . . . . . . . . . . بی/باسواد ( که میزان تحصیلات ایشان . . . . . . . . . . است ) مجرد متاهل . . . . . اهل . . . . . . . . ساکن به نشانی . . . . . . . . . تلفن . . . . . فاکس . . . . . . . . تلکس . . . . . . . در دفتر وکالت حضور دارند . پس از احراز هویت بر مبنای شناسنامه شماره فوق ( که فتوکپی آن ممضی به امضاء صاحب شناسنامه اخذ شد ) به شرح ذیل اقدام به تحقیق می شود . امضاء موکل 

س ـ لطفا علت مراجعه خود را به دفتر وکالت بیان بفرمائید ؟  ج ـ در این قسمت شرح دعوی یا شکایت موکل به تفصیل با ذکرجزئیات نوشته میشود .  امضاء موکل  س ـ مدارک و مستندات خود را با تصریح به اینکه اصالت اسناد راتصدیق می کنید احصاء و بیان بفرمائید .  ج ـ در این قسمت فهرست اسناد و ادله موکل تفصیلا نوشته میشود . چنانچه به شهادت شهودی استناد می شود مشخصات و نشانی شهود نیزقید گردد . امضاء موکل  س ـ لزوما به شما تذکر داده می شود که :

اولا ـ طول مدت دعوی ونتیجه رسیدگی به هیچ وجه قابل پیش بینی و تضمین نیست و اینجانب صرفا با پذیرش دعوی شما در حد توان علمی و فنی خود سعی درپیشبرد کارتان خواهم کرد اما نتیجه نهائی را مرجع قضائی تعیین می کند .

ثانیا ـ پرداخت حق الوکاله هیچ ارتباطی به نتیجه کار یا طول مدت رسیدگی ندارد . چه می فرمائید ؟  ج ـ متوجه شدم ، قبول دارم . امضاء موکل  س ـ در صورت تغییر نشانی باید نشانی جدید خود را کتبا به اینجانب اعلام بفرمائید . لازم است به محض اعلام اینجانب اصول اسنادخود را ـ که فتوکپی آنها را مصدق و دریافت و اصل را به شما مستردکرده ام ـ به اینجانب تحویل دهید . همچنین لازم است به محض اعلام اینجانب نسبت به پرداخت هزینه های قانونی کار خود اقدام نمائید . ضمنا لازم است هر نوع تماس و مذاکره طرف دعوی را با خود فورا به اینجانب اطلاع دهید ……

برخی با خواندن یک کتاب یا یک مقاله به دنبال یک شبه دکتر کاتوزیان و یا بهمن کشاورز و یا … شدن هستند اگر بدنبال چنین چیزی هستید باید عرض کنم استادگرانمایه این کار امرری محال است و فقط باید دنبال وحدت رویه و مسلط شدن به ان و آنهم در طول مدت زمان باشید و لاغیر.برخی از بزرگان حقوق در کشور هستند که در اوج بی نام و نشانی و متاسفانه در وضعیت نامطلوب مالی حتی از دنیا می روند در حالیکه برخی با بضاعت ناچیز علمی و در سایه مشاور حرفه ای می توانند با طی وحدت رویه ذهنیت سازی و بحرانسازی و موکل شناسی و مخصوصا راه و رسم اشتی با مطبوعات و همچنین انواع رسانه های تصویری پیدا و پنهان به اوج می رسند اگر علاقمند به افزایش دانش و مهارت خود در این خصوص هستید لطفا با خانم فراهانی با شماره ۰۹۱۲۰۲۰۴۱۱۲ تماس فرمایید

مازیارمیر

قسمت های دیگر این مقاله را میتوانید از اینجا دنبال کنید:

وکیل دادگستری و اخلاق حرفه ای قسمت اول

وکیل دادگستری و اخلاق حرفه ای قسمت سوم

وکیل دادگستری و اخلاق حرفه ای قسمت چهارم

 توصیه می شود نگاهی داشته باشید به مطالب زیر:

یک خانم وکیل حرفه ای چه ظاهری دارد ؟

فن دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاورین حقوقی

وکیل دادگستری و اخلاق حرفه ای

پنجمین سمینار فنون دفاع حرفه ای برای وکلا

فن دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری


نويسنده مدیر

 


روغن آب صابون
ارسال شده در یک شنبه 14 مهر 1398برچسب:, - 10:35

منبع : روغن آب صابون

روغن آب صابون

کاربردهای روغن آب صابون

جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.

ترکیبات و فرمولاسیون روغن حل شونده ی طوری می باشد که از ایجاد کف در هنگام گردش سیال جلوگیری کرده ، رشد میکروب ها را در داخل مخزن دستگاه تا حد زیادی کنترل می نماید.
آب صابون تراشکاری ترکیبی از مواد امولوسیفایر ، روغن پایه مرغوب ، مواد تثبیت کننده PH ، مواد آنتی باکتریال ، آنتی فوم ، ضد زنگ می باشد که با ایجاد یک لایه پوششی مناسب علاوه بر روانکاری و خنک کنندگی از زنگ زدگی و خوردگی قطعات و ماشین آلات هم محافظت می نماید. این امولوسیون ها وظیفه شویندگی و براده برداری مناسب در حین عملیات ماشین کاری را بر عهده خواهد داشت.
از دیگر ویژگی های آب تراش عمر طولانی تر آن نسبت به روغن آب صابون میباشد که در مناطق آب و هوایی مرطوب و شرایط آبهای سخت ، کاربرد بهتری نسبت به روغن های حل شونده دارد.
برای خرید یک روغن آب صابون تراشکاری یا روغن حل شونده خوب باید اول با مشکلات این روغن آشنا شوید تا به راحتی بتوانید روغن Z1 ( یا روغن حل شونده ، آب صابون تراشکاری یا کولانت تراش ) خوب را انتخاب نمایید.

مزایای روغن آب صابون

قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت ضد کف
خاصیت ضد زنگ زدگی
خاصیت روان کنندگی عالی
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
تشکیل امولسیون پایدار

مشتریان عزیز لطفا قبل از تماس با ما ابتدا بخش سوالات متداول را مطالعه نمایند ، در آنجا ما سوالاتی را که عموما مشتریان در زمینه ی روغن آب صابون تراشکاری ، روغن Z1 ، روغن حل شونده و کولانت تراش و یا دیگر محصولات و بخش ها می پرسند را آماده کردیم


نويسنده مدیر